Tisdag..

Morgonen började med en trög start och hjärtekross. Orkade inte äta frukost så jag hoppade i duschen och gjorde mej klar för vistelse utomhus bland folk. vilket jag inte alls hade lust med idag. Va in på bolaget och tog en pizza med Elin, va tänkt att vi skulle äta glass men det hanns inte med eftersom hon skulle på möte. Hon skjutsa hem mej och jag drog på mej sköna kläder och vandra ut i raskt tempo för att rensa hjärnan. Sprang ett par kilometer, och en massa mjölksyra i benen i sista uppförsbacken. Trodde ärligt inte att jag skulle klara de, men med lite ilska gick det så fint så. När jag kom till mamma fråga hon vem tusan jag åkte med, för hon hade inte sett någon bil, och duktiga jag kunde med ett leende säga att jag tog mej dit på mina egna 2 ben.
Stoppa i mej en pannkaka, gick ut för att vila mej lite.. då ringer telefonen och det är bara att åka hem, byta kläder och dra på jobbet!
Har med andra ord vart duktig idag!

I morgon bir det charlottenberg på morgonen/förmiddan, sen hem sätta på sej skojävlarna som jag får skavsår av och vandra samma runda igen.
Nej nu blir det nog sängen kanske, börjar bli lite trött...

God natt// Elin



Tomt...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback