Midsommar

Har vart uppe med tuppen idag, va meningen att jag skulle springa minijoggen med Emil, men jag vakna med ont i halsen så pappa fick ta mitt pass. Han va så duktig så, sprang t.o.m ifrån pappa.
Kollade även på borejogen, mycket kännt folk som va med och sprang. Skulle också ha gjorde de, men som sagt jag fick ingen med mig, inte lika roligt att springa själv. Men nästa år, då ska Elin också med säger hon! HAHA!

Ska snart dra mej hem till mamma för att käka mat, skulle få färskpotatis, det är riktigt gott de. Kolla över min cykel lite också kanske, eftersom vi ska cykla till Torsby i kväll. Kom ihåg att jag gissa på att Elin skulle i diket först.
Det är väl ungefär så min dag har sett ut fram till nu...

Hej hej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback