Helgen är över!

Ja det är den faktiskt och jär helgen,jag ska snart krypa ner med en bok i sängen. Trött i huvudet är nog precis det rätt ordet just nu. En bedrövlig helg, har tröttnat på allt som gäller både fest och gubbar! Usch. Nu lägger jag inte ner någon mer energi på detta tror ja.
Va ut en sväng igår, kom hem lite senare än tänkt eftersom jag skulle börja jobba kl 10. Va hemma och la mej runt 4a i morse, skoja om jag va trött när jag skulle gå upp! Men jag fixade av en arbetsdag på bara ett fåtal sovtimmar, inte så dåligt gjort ändå med tanke på att man verkligen måste va glad och trevlig hela tiden.

annars ser det väl ut som vanligt, har vart ute och gått i en & halv timme, svurit över allt och alla så nu känns det ganska bra igen.

God natt! / Elin


Du vet det kan va bra att ta det lugnt någon helg också och bara ta hand om sig själv:)

2009-06-23 // 23:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback