09029

Har faktiskt vart hemma i tid idag, kom väl hem runt 10. Men fan va varmt det är här inne alltså, ca 29grader i köket och 32 i sovrummet. Har även idag badat och mått skönt i solen.
Det börjar även dra ihop sej till Höljes, ganska blandade tankar och meningar om den visiten.  Och ärligt talat vet jag inte ens om jag har lust att åka dit.

Jag får lite halvpanik när jag tänker på det, men det brukar va skoj så varför inte?
Nej kanske skulle sova lite, blir sjukhusbesök i morgon. Har fått vrldens äckligaste blåsor som gör så inni helvete ont!
Go natt!


blåsor



Yrvaken, det går inte att sova hur jag än fösöker med allt, jag orkar inte ens koncentrera mej på dej jag läser. och ont i käfften gör det också :( Hoppas att jag slipper undan mer pencelin iaf, tar sista i morgon och då vill jag inte ha mer. För jag har vart in och köpt en låda bacardi idag.  Allt känns hopplöst just för stunden,, jag får inget att funka.  Får väl hitta på med något annat ist för att sitta här.. ut och gå kanske?


Du får höra av dig så ska jag sova ner dig;p sånt kan jag brukar vara jävligt tråkig om jag vill:P

2009-06-30 // 22:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback