Elin

Har precis kollat färdigt på filmen- I taket lyser stjärnorna, absolut en sevärd film, men usch va sorglig! Höll på att gråta ihjäl mej nästan.

Dagen idag har bestått av alldagliga sysslor, så som tvättning och mat lagning vilket inte brukar hända allt för ofta här, alltså det sistnämnda. Tvättar gör jag ofta men inte så mycket som idag, blev 5 maskiner. Har även hunnit med att klippt mej på morgonen, snacka om trött när jag skulle gå upp. Inte bra att va ute till sent varenda helg, men vänder så lätt på dygnet har jag märkt. Det är ljust när jag går upp och ljust när jag lägger mej, eller det kanske inte ens blir svart ute nu?!

Har även börjat planera lite smått inför Höljes, får se hur jag ska få ihop alltsammans. Jobbar ju fredag och söndag, inte allt för roligt, men det blir pengar pengar.
Hur det löser sig märks väl.

Nej dags att försöka sova, men det är nog stört omöjligt än skulle jag tro...
GONATT!




Det finns en plats i våra hjärtan, en alldeles särskild bit.
Den rymmer bara värme, inget mörker kommer dit.
Det är en plats som förvarar, något soligt, rent och rikt.
Det är minnet utav dig,  och det är helt unikt.
♥♥♥♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback