Vilken röra, kan man tänka sig!

Jag orkade inte städa upp all skit idag, satt och läste lite, ut och hämtade posten, ringde ett par samtal och dolade lite med datorn ist. Bättre jag tar det en ledig dag så jag kan städa ordentligt.  I morgon kanske, då ska det tvättas iaf.
Har vart och jobbat ett par timmar, hur skönt som helst.  Efter jobbet tänkte jag åka inlines men det blev inget av idag, får ta det i morgon. Satt och pratade med Simon & Emil, lämnade tillbaka en skiva och Elin snodde en ny. Tänkte att vi skulle dra till Bredvika, men det trog ut på tiden så vi kom dit när det stängde och då var det ju ingen idè att gå in.

Ska försöka plocka ihop lite stolpar till hagen i morgon hemma hos Mamma & Pappa, bort med lite skit och arbete. Annars händer det inte mycket...

God natt..





Så ser röran ut



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback