nattuggla

Klockan närmar sej sovtime och jag ska snart krypa ner i sängen med en tidning, eller också får datorn följa med i kväll. Har sovit så otroligt dåligt i två nätter. Har vaknat av att myggbetten kliat, somnat och och vaknat igen då örhänget ramlat ut och stuckit mej i fläsket. Drömt mardrömmar och skit, jag blir så uppgiven!

Dagen idag har bestått av springrunda på 7km, trodde jag skulle dö ett tag. Jävlar va ont i magen jag fick, men som tur va gick det över. Har man inget bättre för sig kan man lika gärna gå ut och springa, eller röra lite på sej iaf. Det mår kroppen bra av om inte annat kanske man kan sova ordentligt iaf. Det ser jag fram emot.
Helgen har förövrigt vart väldigt lugn, fredan va det grillfest hemma hos mamma. Då blev det ett par cider, go mat och det va faktiskt roligt. Igår blev det inget speciellt, åkte ett par varv med marcus och åkte hem och la mej sen.

Och det ska jag nog ta och göra nu med tror jag :)
Godnatt!






<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback