Tisdag, natt till Onsdag!

Fin rubrik, kunde inte ha blivit bättre. Sitter och funderar på om jag ska ta mej ett fotbad mitt i natten. Fötterna värker efter en ganska fin springrunda. Blev inte så långt idag, men jag rörde iaf på mej. Måste nog skaffa mej nya gåskor, har dåligt med bekväma skor.
Har även beställt mej nya inlines, hoppas dom kommer till veckan. Förövrigt händer det inte så mycket, jobbar, äter, sover och bara är helt enkelt. Jag orkar inget mer för tillfället, kan va gilberten som spökar lite igen. Men det händer ju inte så ofta längre som tur är, och det är jag tacksam för. 

Sitter och smider planer för vart det ska bära av innan sommaren är slut. Som det ser ut nu är det Liseberg som drar mest, ett par år sen jag var där sist.  Blir nog tågluff dit, möjligen övernattning på campingen för att bara ta det lugnt. men men, får se längre fram hur det blir och vad jag ska prioritera för något. Har även tänkt mej en nykter helg igen, hör och häpna men jag har tröttnat på allt festande och bråk. Skiter fullständigt i om det är Ibizaparty, ska bara ut och åka en sväng på kvällen. Och jag har ju ledig helg så det finns så mycket annat att lägga tid på än bakfylla.
Det blir iaf fryksdalsdansen 2 dar tror ja, om jag orkar, vill, kan och har lust.

Resterande av allt i mitt liv går för tillfället trögt som bara fan, jag orkar med andra ord inte med ett dugg just nu, vill bara sova och absolut inte ha ljud runt om mej, jag vill ha lugn och ro. Men det pendlar också väldigt upp och ner. Nej om jag skulle gå och göra min fritidsyssla, med andra ord sova för jag ska jobba i morgon...
God natt / Elin


Han med stort H...
Finns han någonstans?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback