sjuk.

Det är bara att inse sanningen, jag är botten förkyld, jobbet och Höjles väntar utanfrör dörren. SURT! Men jag ska dra iväg iaf i morgon.. Märks väl om det blir roligt, kanske kan bli riktigt skoj när man är dålig på kuppen. Haha!
Har för övrigt tvättat bilen idag, tog mej en tur till mormor, men sov heela vägen dit för febern är ganska go. 39 grader i morse. och den har hållit i sej stadigt under dagen.
Men va in å köpte nässpray så det funkar att andas iaf. Antar att astma medicinen också vill med i packningen i morgon. Den skulle jag vilja klara mej utan men det funkar inte så tyvärr.

Nej jag får väl gå och lägga mej och försöka sova lite i värmen, glömde att hämta fläkten hos syrran :(

Natti natti / E



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback