Varför?

Klockan är snart 6 på morgonen och jag har inte sovit en blund än. Fattar inte vad det är när jag inte kan sova som vanligt folk.
Eller kanske innerst inne jag vet varför?

Jag har iaf haft en super bra jul, nya året inleddes också väldigt bra :) Men kanske borde ta det lite lugnare med festandet, haha, eller också INTE!  Man lever bara en gång och då ska då iaf jag ha haft roligt.
Måste tillägga att jag aldrig haft så roligt som jag har haft under den korta perioden på ca 3-4 veckor.
Kan möjligen fått tag på nytt boende också, det ser jag verkligen fram emot! Men tyvärr så blir ju flytten isf ganska sen bara för att det är 3 mån upps. tid på lägenheten.
Har snart bott här ett år så det är dax att vidga sina vyer igen, kanske blir bra till slut det också :)

nej det här går inte, får försöka städa lite kanske.. Hinner inte med det senare idag.

Godnatt/morgon ta det som ni vill....
Take care*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback