Trött, trött & åter trött...

Fy fan, jag har precis spillt en jävla massa apelsin saft över datorn, det va ju tämligen smart. Å sen säger jag död å grannens katt, DET ÄR INTE MARS ÄN! Ska inte kunna få sova i fred ens utan att kattfan ska skrika.

Idag tror jag dagen bestått av beslutsångest och irritation, hur ska jag kunna lösa allt och alla förbannade bekymmer som kommer efter.
Men skit samma det tar jag efter helgen.
Nu börjar allt och närma sig med stormsteg, det ska tapetseras, städas, klämmas in en fest och fira födelsedagen/dagar och sen ska jag å hela pattrasket flytta igen. Trodde jag flyttat färdigt, men tydligen inte.

Förövrigt så jobbar sambon ikväll och kommer inte hem förän i morgon eftermiddag. Men det spelar ingen roll jag måste ändå tvätta och fortsätta plocka, är så trött på det. Det jag verkligen skulle behöva nu är en resa så långt här i från som det bara går. Få vila både hjärnceller och kroppen ett tag!


Nej jag får gå och fortsätta med mitt planerande, tänkande och funderande.




I cant cry the pain away 
I cant find a need to stay
Theres no more rabbits in my hat to make things right







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback