vilken äggröra!

Förstår inte riktigt hur jag ska bära mej, är mitt uppe i flytt utan någon som helst hjälp. Det ska städas, plocka det sista, ut med möbler, målas/tapetseras m.m.
Det blev ju inte riktigt som planerat när pappa blev inlagd på sjukhuset. Han ska opereras på söndag iaf, spricka i höften som skulle lagas med skruv tillsvidare, sen har han en cysta inne i allt där också som kan va cancer. Skulle skickas på analys. Det är ju bara att hoppas på det bästa.
Jag har fått nog av sjukdomar och dödsfall. Eller jag har fått nog av allt, jag vill bara ha lugn och ro!
Har fått reda på begravningsdatum iaf, 13 & 20 mars. Men tyvärr klarar jag inte av det så det blir inget för min del. Klarar inte ens att hälsa på pappa på sjukhuset. Jag kan inte förklara hur äckligt och otrevligt det är. Vet inte om det kan bero på att ja har vart riktigt sjuk och åkt in och ut där ifrån i mer än ett år innan jag fick reda på vad jag hade för sjukdom. Jag blev avskräck då tror ja.
Jag va in varje vecka och tog leverprov, man kunde nästan tro att jag var alkis men så är inte läget. Jag har en leversjukdom som heter gilbert syndom. Kan inte riktigt förklara vad det är, men man är väldigt ofta illamående, ont i magen och väldigt orkeslös blir man.  Men jag måste tillägga att det är mycket bättre, bara jag tänker på att äta regelbundet och sova ordentligt. Förut har jag inte lyckats gått upp i vikt heller, men nu har det hänt grejer. har lyckats gått upp ca 6kg så ligger nu på vikten 42-43kg. Riktit bra för att va mej tycker ja.
Måste bara säga att jag sover som jag ska igen, ligger inte vaken både dag och natt längre. Men som sagt jag mår riktigt bra, har inte vart så på riktigt riktigt länge!

Nej, badet vill ha mej och sen blir de tv ett tag...



Jag tycker om dej, väldigt mycket!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback