kväller..

Nu har ännu en dag passerat, och jag trivs som så bra som jag förtjänar :) I morgon drar jag och pappsen till karlstad, för att köpa det sista inför flytten. Jag är redan trött på det och har inte flyttat ett skit än, hur ska det gå? Och hur ska jag kunna lyfta och kånka med ett brutet bröstben som det tar 1-2mån för innan det läker riktigt?
Hoppas det löser sig på nåt vis :)

För övrigt har jag inte gjort så mycket idag. Köpt nya brännskivor, datorn tyckte inte att man ska ha 900 kort liggandes i en mapp. Det tar för stor plats och datorn blir trög som fan.
Alltså jag har funderat idag, som alltid. Men jag tror ärligt talat att det är förutspråkat hur ens liv ska se ut.  Vissa föds med fördelar som andra barn bara kan drömma om. Men det är som jag säger att  föräldrar är inget man väljer det får man, och det är väl ändå kärleken och omtanken från dom som formar ens barndom och hur man uppför sig.  Det är ju dom som lärt oss vett och etikett.

nej slut på funderingar, jag ska hoppa i duschen och krypa till kojs, pappa kommer runt halv 9 i morgon och hämtar mej, och då är det väl bäst att va vaken.



Jag vet inte längre vem du är, men jag vet vem du var!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback