sömnig

Är väldigt trött efter en sjukt rolig helg. Fredan va jag,Elin och Marcus och hämta modern till Elin i bäckebro eller va fan det hette, va hemma runt 5 på morgonen. Det va bara att skynda i säng för vi skulle upp halv 10 på lörda morgon.
Tror ni vi lyckades? Nej vi gick upp halv 11 eller nåt, fick stressa som fan för att hinna upp till kollerud och hämta marcus, sen skulle vi vidare till göktoppen där alla andra väntade. När vi väl kom fram dit kom jag och Elin på att vi inte hade hunnit äta frukost, kl var då nästan ett och då skulle vi va på bowlinghallen ett. Men jag stoppa i ett par brödskivor i rosten tog ett par tuggor sen var det bara att dra.

Väl på plats i bownghallen lugnade det ner sig lite, och det var riktigt skoj! Många skratt blev det iaf, den ena var värre än den andra. När klockan blivit två skulle vi infinna oss på badhuset eftersom vi hyrt relaxen. Det var riktigt skönt och avkopplande, men där blev det till att slira riktigt ordentligt eller vad tycker ni? haha. När klockan va 4 drog vi ner till kina och åt mat, alla blev trötta efter maten och det lugnade ner sig ett par hekto.
Men sen var det bara att dra hem för att byta kläder och smika sig, för det skulle komma mer folk runt 7. När alla väl var på plats blev det ett lyckat tillslag och vi drog vidare till idet på kvällen.

I morse ringde mamma och väkte mej runt 10, jag kan säga att det inte var nåt roligt samtal precis. Men jag orka somna om och vakna runt 12 med världens smärta i bröstbenet, tvi fan för det säger jag! Det läker sakta men säkert iaf..

nej nu ska jag gå och sova för att i morgon vakna upp i verkligheten igen.. Tack för en underbar gårdag och en trevlig fördelsedag!

//Elin


Rest in peace!
Faster
22/2




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback