Snö, snö, snö :)

Ja jag tycker faktiskt om vintern. Det bästa som finns är att knäppa på sig brädan och åka ner för backen, det är så fridfullt på något vis.
Idag har jag och Elin vart på hänsjön och åkt skridskor, eller dag å dag, det hann att bli mörkt innan vi kom iväg. Och tur var väl det med tanke på vad vi hade för fula hjälmar på oss. Haha.
Har inte stått på skridskor sen jag sluta 9:an så det va riktigt vingligt innan jag kom igång. Men det är väl tur att man inte gör som stollen själv, åker cross med skridskor och lila jofa hjälm.. Kort kommer lite senare :)

I morgon är det längdskidor som gäller, ondag blir det karlstad,köpa heminredning och torsdag blir det fjället med brudarna.
Med andra ord har jag fullt upp.
Har även bokat relaxen och bowlingbanor lite längre fram. Ska bli riktigt skoj.

Nej nu hojtar beck på mej....

//Elin




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback