plocka skrot

Håller på att flytta förfullt, eller ska gör det till helgen så det packas iaf. Lika drygt det som att flytta. Men som sagt det är bra att variera sig lite :) Haha..
Har plockat ur kök och nästan allt i vardagsrummet idag, tunga lyft och ont i bröstbenet. Men jag måste säga att det är mycket bättre nu. Jag kan röra mej som jag vill utan att det ska göra äckligt ont. Kan känna av lite innan jag somnar på kvällen om jag hållit igån en heldag.
I morgon blir det födelsedagskalas igen, Lina fyller 20år. Är lite lätt trött på tårta kan man väl säga. Sen blir det tårta igen den 8mars när mamma fyller.

Jag har verkligen fullt upp den här veckan ser det ut som,. Igår var det frissan, idag tandläkaren, imorgon städa ihop resten, torsdag sjukhuset, fredag flytt (antagligen) Lördag blir det fest, söndag folkrace.. och mitt i allt ska jag klämma in ett par timmar med Emil. Har faktiskt lovat att vi ska åka pulka i morgon. Förresten så va han med mej ett par timmar igår så han va med till frissan. När vi väl var där skulle ju han också klippas, så han fick klippa luggen lite :) Det bästa va ju när han fick blått i luggen. Kommer kort.
Elin va också med och kolla till honom lite, det var väl tur för det tog 2 timmar att klippa håret.  Precis innan vi skulle gå ropa han rakt ut att - Nu kommer bajen och tryckte som bara fan.. Det va lite lett när det va massa folk där. så tina önska lycka till med blöjbyte när jag kom hem.


Vilket minne barn har förresten..
Nej nu tror jag sängen behöver mej ett par timmar, ska upp tidigt i morgon för att ordna lite saker.
natti / Elin






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback