Rörigt, men stå ut!

Har haft en massa mys för mej i par dagar och inte kännt att jag behövt att blogga. Men nu ska göra ett försök innan jag ger mej ut idag.
Och för att göra det lätt för både mej och er som läser så löser vi allt på detta sätt.

Onsdag:
J ringde och väckt$e mej som förväntat. Somnade halv åtta natten mot onsdag. Bara att göra sej redo för att gå en runda. Gick bort till oleby, förbi motorgården, över hängbron osv. Jag trodde inte att det skulle kännas så som det gjorde i bena. Skulle gå ner till mamma från J och vänsterbenet hade låst sej eller nåt sånt. Jag lovar er att jag aldrig haft så ont i ett ben förut, såg nästan stjärnor! Va hemma i en timme eller nåt och gick vidare sen.

Torsdag:
Uppe med tuppen, enligt mej själv! Fixade lite mat och en massa andra tråkigheter. In och handlade på bolaget, drog sen på jobb. Under kvällen hade vi lite torsdagsmys och kom i säng runt två.

Idag:
Trött som fan när jag skulle upp, såg ut som ett monster! Fick på mej kläder och vi traska ner mot torsby. Banken och bolaget (igen). Ska i väg och kolla in en lägenhet, sen blir det mat, cider, idol och utgång. Så ni kommer inte att höra nåt från mej på hela helgen. Inte HÄR iaf.

Ha en trevlig helg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback