Långa nätter.

Kan inte slappna av och somna, finns alldeles för mycket att fundera över. Folk frågar mej ofta -vad gör du vaken hela nätterna? Ska jag va ärlig vet ja inte, inte ett dugg antar jag. Sitter bara och funderar, kollar på tv eller nåt annat tråkigt. Oftast brukar man bli trött om man kollar på nån bra film eller läser, men det funkar inte längre. Om jag läser en bok är det knappt så att jag kommer ihåg vad jag läst, för tankarna dras åt annat håll. Men det börjar bli en vana att va vaken så jag orkar inte bry mej för stunden.
Jag orkar inte bry mej om ett dugg just nu kanske jag ska säga. Skulle behöva att rycka upp mej lite ta tag i saker som ligger orörda bara för att det är lugnast så, men det är ju egentligen fel. Ska man göra nåt ska det ske direkt, annars flyttar man det bara framåt med tiden och då blir det en börda ist.

Kan ju inte direkt påstå att jag blir klokare av att kladda ner nåt här idag/natt heter det väl. Så ja, vi säger godnatt, stänger jag av allt kanske jag somnar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback