Ingen rubrik IGEN!

Go kväll! Hemma efter en dag på luffen, ja man kan nästan kalla det så. Åkte till Ekshärad i morse för att måla var det tänkt, men det blev det inget av. Vi fikade och pratade en massa strunt ist. Men vi får hoppas att det blir bättre nästa gång, annars lär det ju aldrig bli klart. Jag och Ida satt å skratta åt Lorens, han sa att han inte skulle göra saker som han gjorde iaf, lika fort som han sagt att han inte skulle. Haha! Drack lite mer julmust och drog sen hem över. Det va skönt att komma härifrån ett tag, slippa allt som har med dej att göra!
Det finns så klart en massa som hänt mellan dessa rader, men vi gör allt i sin korthet tycker jag.
När vi väl kom hem blev det lite gröt, och vidare in till torsby innan affärerna stängde. Hann iaf med allt som skulle göras idag och lite därtill!

Som ni ser sitter jag nu här och kladdar ner en massa onödigt som jag egentligen inte behövt skriva. Men jag har ändå inget bättre för mej. Ska snart kolla på nåt halvkasst program och vänta på att X ska komma och krypa ner i sängen. Hopps ni haft en kanon dag, det har iaf jag!

God natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback