Hoppsan!

Dåligt uppdaterande nu igen, fanns ingen tid över igår. Inte för att jag vet vart tiden tog vägen och vad jag gjorde men,roligt va det. Simmade under kvällen igår, idag känns det som att det va miljader längder men det va det inte. Det kom en massa damer som skulle ha vattengympa så det va bara att flytta på fläsket. Simmade runt i den mindre och alldeles för varma bassängen ett tag, skratta åt M, hon va rädd att hon skulle dräcka sej. Haha! Kvällen tillbringade jag hemma i stöket med X, städade ihop en massa gammal skit som jag inte behöver längre.

Idag? Ja vad har jag gjort, va uppe tidigt men trivdes så bra i sängen att jag låg kvar och drog mej. Träffade syrran och vi drog en tur. Skulle kolla på antes nya bil, rätt fin faktiskt. Sen har jag flackat fram å tillbaka hela dagen på ett eller annat vis. Va på väg ner för att träna en sväng men E hämta upp mej så det blev inget av, attans! Men det kommer fler dagar!
Nä klockan går, ska hem å göra mej klar för en kväll tillsammans med underbart folk! Hoppas ni får en bra helg om det inte blir nån mer uppdatering under helgen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback