Förbjuden väg är ofta hårt sliten.

Blogg.se funkade inte för min del förut, det skulle kunna göra mej galen! När jag hade matat i ett proppat inlägg kunde jag inte publicera skiten. I vanliga fall brukar det sparas i utkast, men tror ni att det hamna där då? Nej! Ska jag va ärlig så orkar jag inte skriva allt en gång till så... Vi skippar det!
Dagen idag börja jag hemma hos syrran med att måla kulor till julgranen. Hon tappade en av sina och så klart tyckte ja att det va skit kul, för allt hon hade gjort blev ju förstört. Vi fortsatte så ett tag, jag fick till väldens finaste kula med stjärnor å allt, skrev t.o.m god jul på den. Hade precis gjort klart den sista gröna lilla pricken, och tappar såklart allt på golvet! Då flög den en ramsa så stor ur min mun och det va syrrans tur att skratta, jag gav helt enkelt upp då! Allt jag gjort blev en enda röra.
Satte mej i köket och fräste ett tag för att senare klampa in hemma hos M & P och gapa halsen av mej. Katter är mysiga djur tycker ja i vanliga fall, men guuuud va jag kan hata dom så idioterna. Dom är överallt och i allt som finns. Jag skulle nåla ihop ett påslakan och skulle försöka flytta det, då låg det en fet katt under allt tyg bara för att va dryg. Jävla olle!
Han va även i byxorna och drog som jag strök åt M innan julbordet. Mysiga små hår överallt!
Medan jag fixade och donade med nål och tråd, bankade P ihop min byrå, om man nu ska kalla det så. Blev rätt så bra, nu kommer allt undan från golvet iaf! Målade den nu i kvällskvisten.

Där har ni i princip hela min dag, ska gå och bädda sängen! God natt..









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback