Den som lever får se.

Efter gårdagens inlägg gav jag upp allt och somnade ist, underbart! Och jag kan säga att julgranen står kvar inne och ser ful ut, för jag hittar inte ljusen som ska sitta i den. I morgon kanske!
Slapptask dag är precis det jag haft, känner mej inte på topp en dag som denna. Det är nåt som får mej full i ångest, vrede och gråtfärdighet. Sånt ger mej en huvudvärks framkallande kväll med zero sömn är jag rädd för.
Kan iaf nöja mej med att jag är proppmätt, magen ser ut som en julkula, med andra ord stenhård. På tal om magen, jag har trappat ner i vikt igen, inte alls kul.

Varför ska veckorna va så fruktansvärt sega? Man jobbar, umgås med folk osv. precis det samma som man gör på helgen, varför kan det då inte va lika roligt?
Nej ska ta tag i disken, får se om ni hör nåt mer i kväll..



När en stjärna faller



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback