Välkommen till vuxenlivet!

Jag är så trött på att agera både man och fru i hushållet. Skulle koppla ihop några kablar idag dum som jag är, å jävlar vad det small. Ska nog hålla mej till tvättningen och kabelgörat får pappsen göra åt mej i fortsättningen. Annars kanske jag bränner upp och kortsluter allt som finns. Har precis kommit hem i från syrran, vi har lagat mat, kan inte säga att det smaka så mycket men roligt va de. Nävgröt och fläsk är nog ingen hit att laga igen, nävgröten blev så torr att det damma av den och fläsket blev svart och smaka sot. Men vi fick oss iaf ett gott skratt.

Har även tvättat miljarder maskiner med tvätt idag, är inte riktigt klar än. Håller på att torka den eftersom det är så dåligt med upphängnins möjligheter här. Måste fixa till det där snarast!
Ser fram emot trippen till Karlstad lite längre fram, IKEA säger jag bara! Tur att det finns tillgängligt på så nära håll. Men ack va dyrt det blir varje gång man är dit, sist rök det över 3000 i ett naffs. Men som sagt, nödvändigheter är det väl bra att lägga pengar på.
Ska förövrigt under denna vecka gå och beställa tatueringstid & klipptid. Måste ju va fin i hårtet när det vankas bröllop i sep.  Usch, jag sliter som ett djur och alla andra har precis kommit hem från en helg i höljes, jag menade mej faktiskt att åka dit ända tills jag fick se röran här hemma. Jag hinner verkligen inte med allt.

Ser fram emot morgondagen, blir ca 2mil på inlines och antar att det blir samma värk i benen därefter också. Men man sover så skönt om man rör på sej.. Nej har inte tid att sitta här längre, natten kanske bjuder på ett inlägg senare.

/ E



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback