Kväller..

Ooh my! Dagen idag har jag tillbringat tsm med den mellersta syrran, osynliga, blåögda kalla det va ni vill men hon är iaf en av dom bättre och det ska inte glömmas. Folk pratar alltid om hur lika jag och Ida är  (tycker inte jag), men sen när Lina är med får dom nästan en chock när man berättar att vi är syskon. Kan liksom inte förstå hur vi kan va brunögda och hon blå.  Jag tycker hon är precis lika fin för det, jag vill också ha blå ögon. Nog tjatat om det.
Känns som att jag dragit bena efter mej hela dagen, inte av lat/trötthet utan bara för att det känns så. Det har gått i snigelfart, va och kolla jeans idag, men hittade som vanligt inte nåt som jag tänker sätta på mej. Att det ska va så svårt, men jag vill trivas i mina kläder, kunna röra mej hur jag vill uan att känna mej som ett jävla korvpaket.
Helt tomhänt körde vi vidare, hamnade hos mamma och gullade lite med kattungarna. Koka mej även äckliga makaroner och hade ett kilo ost på, inge vidare nyttigt.
Kom väl hem runt halv åtta, bytte kläder och drog ut på en promenad med Lina och Ante.
Så har min dag sett ut, inte speciellt händelserik, och kommer inte att bli det heller för jag ska snart sova, lika tråkigt de!

GO NATT/ E




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback