Kväller..

okej, min dag idag har inte vart mer speciell än andra dar. Har vart och kollat lite hästhoppning, vilket var super trevligt. hade verkligen glömt bort hur mycket jag älskar dessa djur. Kanske skulle ta upp ridningen igen, och få smaka på den enorma muskelvärk man får efter ett riktigt ridpass, och jag kan även berätta att det inte är så glammit som det ser ut att sitta på hästryggen. Man blir oftast helt slut om man fått jobbat hårt om inte annat helt svettig. Ungefär den samma proceduren som när man springer eller spelar fotboll.
Kollade inte färdigt på hela hoppningen för Lina va med och hon diggar inte hästar speciellt mycket, hon tycker dom är fina att se på men mer än så blir det tydligen inte. Men ridit en gång i sitt liv har hon iaf gjort och det är inte dåligt! Åkte hem till Ida och bytte bil, drog till affärn och handla lite nödvändigheter. Åkte och kolla runt lite för hon skulle hämta mamma ve Holmes lite senare.
Hon körde hem mej och jag började med matlagningen, kalopps och potatis blev det idag, super gott för att jag skulle ha lagat det. Har aldrig vart en fena på att laga mat, men nu banne mej tror jag det börjar ta sej. Jag orkar ju t.o.m äta den vilket inte alls gick förut, smakade äckligt av allt jag gjorde. Men det kanske är så att mammas mat ändå är bäst och man jämför med den.

Förresten min dator har vart helt idiotisk idag, och vill fortfarande inte funka som den ska. Går inte att se vissa sidor eller logga i på msn, blir så trött! Finns det ingen datanörd till hands som kan hjälpa mej som inte fattar mej på skiten?!
Alla felkoder och massa dret, nej datorer och jag går nog inte så bra ihop så länge dom inte funkar förstås, då är det ju inga problem.
Nej ska ta och ladda kameran, hoppa i duschen och lägga mej tror ja, blir ju som sagt Karlstad tidigt till morgonen. Så god natt på er!
/ Elin



Fina flickor skriver dagbok, stygga flickor lämnar inga bevis!

Min sommar har spenderats i dessa kläder!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback