hopplöst helt enkelt.

Jag avskyr verkligen kvällen/natten. Hur jag än bär mig finns det aldrig en gnutta trötthet förän runt två/tre på nätterna. Ska inte klaga egentligen, jag lyckas gå upp i tid, sköta jobb m.m. Men det blir så tröttsamt i längden att alltid sitta vaken och fundera på saker man helst vill glömma stoppa ner i nåt svart jävla hål och spotta stora snorloskor på!
Kan även meddela att den 10 spetember ska min nya tatuering infinna sig någonstans på kroppen. Kanske jag ballar ur, kanske inte! Jag avskyr nålar och skulle kunna svimma av tanken. Men jag har lyckats förut så varför skulle jag inte göra det nu. Och vet ni? Jag drömmer redan mardrömmar om just den dagen.
Ska även klippa mej 090909 kl 09.00 tyckte jag faktiskt va lite roligt.

Skulle helt ärligt kunna skriva en bok här kväll, det är så mycket känslor som svallar fram och tillbaka, men det finns något som säger mej att låta bli. Ni behöver inte veta allt om mej, mitt liv och min familj! Jag har också en del i mitt liv som är helt privat, det finns bara en som vet om mina innersta bördor,och det är sånna som jag aldrig kommer att dela med er.

Tack & go natt! Elin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback