Regn igen..

Vilket underbart väder vi har,  jag HATAR det! Var fan är solen? Har sovit som en kratta i natt, vaknat miljoner gånger och trott att det va morgon, men icke heller! Men det blir väl så när man i vanliga fall somnar när alla andra går upp. Under min dag igår bedrev jag tiden i karlstad som sagt, väldigt inte alls avkopplande! Billar som tutar, folk springer som galningar och slåss mer eller mindre om varor! Med andra ord en typisk lönedag.
Idag har det vart med slappt, skavsår på hälen har jag lyckats skapa iaf. Tog mej en promenad ner till byn för att träffa lite folk. Har även besökt bolaget med Marcus, det är helg och då vankas det fest!
Nej ska göra pizza, uppdaterar i kväll om tid finns!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback