Plötsligt händer det!

Ja, jag kan med ett leende på läpparna säga att kalaset igår var nog det roligaste under hela sommarn. Det såg svart ut till en början, tack vare en missuppfattning i örat hos en person. Men jag tvingade honom i ren ilska att ringa till farbror som hade lite stående. Jag jobbade ju så bolaget hade stängt innan jag slutade.  Allt ordnade upp sig till slut så jag hoppade i duschen och gjorde klart allt innan vi drog iväg och hämtade mina cider, vilket tog ett bra tag. Väl hemma i Torsby igen, rota jag igenom garderoben efter något gammalt att dra på mej. Å fy fan va jag hatar kläder, klämmer och drar överallt.  Emma och gänget kom lite senare på kvällen, satt och prata masa minnen. Herregud säger jag bara!

Drog iväg till ett proppfullt faktoriet, riktigt roligt, svårt att dansa när det var så varmt och förbannade trångt. Men vi klämde oss emellan och gungade med till musiken. Skratta så jag höll på att dö, Emma hade lite roliga ideer för sej innan vi ens kom in, det liksom fastna i huvudet och ville inte kliva ur minnet. HAHA! Stackarn..
Åkte till quickly fick lite mat, drog ett par varv innan jag åkte hem för att lägga mej. Inte så sent alls, runt halv fyra va jag hemma och somna direkt. har sovit helt jävla underbart i natt, vaknade halv åtta och då hade jag verkligen ingen lust att gå upp, och då gjorde jag inte det heller. Låg och drog mej ett bra tag, fixade sedan till mej för ett pass på jobbet. Jag har med andra ord haft en super trevlig helg, och ser nu fram emot nästa!
Nej tv mys, och sen sängen så god natt på er!
/ E



Står här med en utsträckt hand, men tycks aldrig nå fram!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback