Oops..

Är så jävla trött idag, och jag ska ut i kväll, hur ska det gå? Va iaf chaufför åt Marcus igår, riktigt trevligt! Skratta åt någon typ som va så otroligt seg när han prata så det va inte sant. Skrattar än bara jag tänker på det. Lämna av Marcus och gänget på faktoriet, jag kan ju säga att Torsby suger en freda kväll. Inte alls mycket till liv, någon enstaka människa som kom och gick längs vägen, ca 5 bilar möjligen som rullade i gatan. Så vi drog hem till mej ist. Fick ett samtal och det var dags att åka och hämta folk. Där började min nattliga resa med Ida vid min sida. Jag kan ju säga att jag var hemma 05.40 trött som ett as. Men jag klagar inte det var roligt, riktigt roligt!

Nej dags att dra sej ikragen och börja fixa inför kvällen, kanske sova en timme innan jag gör någon mer förresten. Ha en trevlig kväll, för det ska jag ha!



Vad håller du på med?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback