Himmel och pannkaka!

Har sovit som en påse skit i natt. Har drömt att jag skulle ut och flyga, vilket jag aldrig i hela mitt liv skulle våga förvisso men drömma kan man. Skulle åka till cypern med Elin och A, jag skojar inte när jag säger att jag hade panik för de satt kvar när jag vaka. Tror aldrig att vi kom iväg någonstans för dom fick inte in mej i planet, och sen skulle inte alla åka på samma flyg heller av någon konstig andledning. Usch, hatar sånna drömmar!
Ibland så kan man verkligen fundera på om man är knäpp när man drömmer så konstigt, det kan ju va om precis vad som helst! Men mardrömmar tror jag ändå är dom som är svårast att vakna ur på någotvis.
Nej nu hoppar vi över detta och ser vad som ska hända under dagen.

FEST! Har vart lugn och stillsam ett bra tag nu, så jag förtjänar en utekväll med dom bästa helt enkelt! Nej klockan tickar måste hinna med en massa innan man kan roa sej när man är man och fru i huset!
Ses kanske ikväll :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback