Game over!

Ja det är precis så det känns nu! Som jag skrev igår så skulle jag städa innan utgången, vilket jag gjorde, och då menar jag riktigt noga. Det tog mej hela 2,5 timme innan jag va klar med allt!  När jag va klar va det bara att göra sej klar för resten av kvällen som senare skulle visa sej bli ännu ett svek i ett redan öppet sår! Den jag trodde jag verkligen kunde lita på ljuger mej rakt upp i ansiktet en andra gång på kort stud. Det tackar jag vänligt för! 
Vår vänskap trodde JAG betydde mer, men man ska ju inte bli förvånad längre. Nej vi hoppar över detta.
Fick världens åktur när jag skulle hem, mådde dåligt som bara fan, förväntade mej en pizza i busken innan jag ens kommit innanför dörren. Men jag lyckades låta bli. Kröp ner i sängen, och då blev det absolut inte bättre, så jag kröp ner i soffan ist för att koncentrera mej på tv:n. John blund hämtade mej ganska snart och jag fick sova en stund. Mobilen ringde, kolla bara på den och traska till sängen för att sen sova hur skönt som helst!

Vakna runt halv tolv idag, inte ett dugg trött, bara lite huvudvärk. Åkte till Ekshärad en sväng innan jobbet, åt pizza och en massa smarriga kakor som senare inte alls skulle visa sej va lika goda. För jag blev ILLAMÅENDE!
Vägen hem kändes som en enda stor plåga, och inte fan blev det bättre av samtalet som kom. Vad har jag gjort för ont när jag förtjänar detta? VA?
Jaja, sen åkte jag iaf vidare till jobbet, sirapen sprudlade i huvudet och jag hade glömt nästan alla koder. Typiskt mej.
Och nu som ni ser sitter jag här och försöker avreagera mej vilket inte alls funkar, så jag ska gå och lägga mej ist.

God natt/ E




Åter naggad i själen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback