Fullmåne..

Den lyser mej rakt i ögonen, kan inte sova och rullgardinen är tyvärr ganska kass. Jag köpte en i bamu för insynens skull, men ångrar det bittert nu när jag måste köpa ännu en till. Men denna gång blir det en svart!
Har inte gjort speciellt mycket enligt mej själv idag. Men städningen blev avklarad till slut, bara tvätten kvar. Får blir på söndag när ja är ledig igen. Gick till Lina en sväng, hjälpte mamma laga mat (skink & ostsås) vilket är väldigt gott. Efter maten blev det en tripp till Stöllet, kusinen har fyllt år så det bjöds på tårta. Vandrade sedan därifrån till morbror för att kolla om han hade några långa stavar liggandes, men tyvärr hitta vi inga. Fortsatte trippen till mormor för att kolla om det fanns några där, bottenapp igen! Så jag fick åka hem utan stavar, men hittade senare ett par i mammas bil.

Kom hem, drog på mej träningskläder och inlines. Elin dök upp 20-30 min senare så vi drog iväg en sväng. Blev en kortare runda idag. Drog hem för att kolla på film - Pojken i randig pyjamas. Usch vilken sorglig film, väldigt bra, men tyvärr ett mycket dåligt slut.
När filmen tog slut, dog allt annat ut också, för det var dags att hoppa i säng, vilket inte går så där jätte bra.
Därför sitter jag nu här mitt i natten och uppdaterar lite onödig information.

Sätter punkt här för i natt, måste tvinga mej själv till sömn.
Godnatt/ E




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback