Fuck it!

Kan ta mej fan inte sova och jag ska jobba i morgon. Att jag inte kunde fatta tidigare, eller är det helt enkelt så att jag försöker se något bra i alla, även sånna som jag vet/hört beter sej som svin? Jag vill kunna få min egen uppfattning om folk och sviker dom en gång så må det va hänt, och jag ger en ny chans.. Innan jag fortsätter mitt skrivande antar jag att jag måste förklara att detta har inget med det som hände under helgen att göra. Annars blir det väl riktigt kaos utav allt. Det handlar om så mycket mer!
Hur mycket tror ni att man måste få uppleva innan de löser sej? Eller också kanske det inte gör de, det finns ju ingen som är tankeläsare direkt.
Jag har mått som en mögelost idag, segt och ingen lust med något. Va ute och gick en sväng och jag hade fan inte ens himelens änglar med mej. SPÖREGN & ÅSKA! 
Nej dra mej baklänges så mycket det har vart nu, och jag ORKAR inte ta hur mycket som helst, jag fattar inte ens hur jag orkat förut. Och kom inte och säg att jag gnäller, för ni som känner mej vet att jag tagit lätt på allt, struntat i det och lagt på ett leende!
Snälla, lasta inte över mer på mej, jag bär mina egna egna bekymmer, och utan att vara egoistiskt så måste jag någon gång få sätta mej och mina egna bördor i ett hörn och bara skrika rakt ut! Rensa ur huvudet och svära över allt som inte funkar.

nej jag blir inte ett dugg klokare av det här...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback