En vanlig fredags natt..

Ja det är precis som alla andra fredagar brukar va, förutom att jag ligger hemma i sängen och bloggar. Brukar annars vara ute och ränna, men inte idag. Är ofantligt trött efter jobbet, men kan inte slappna av så att jag orkar sova. Börjar redan orora mej för morgondagen. Typiskt mej!
Har haft en hård dag idag, började jobba kl 9 i morse, trött som fan! kändes som att jag sovit 5min när klockan ringde, ändå somna jag före två. Väl på jobbet rulla det på fint, gick hem runt fem, trött som en alika försökte verkligen hålla mej vaken. Men tror ni det gick då? NÄ!  Vakna när klockan va kvart i nio, PANIK!  Jag kunde se mej själv sitta vaken hela natten, men jag är faktiskt trött än som jag skrev så det ska nog funka detta också. Har även kört Jonas en sväng under kvällen. Så där har ni min dag.
Nä funderar på att åka och hälsa på lite folk i morgon, alla andra ska ju till Munkfors på folkrace, vilket inte jag har någon som helst lust med. Hoppas det går bra iaf.

God  natt/ E



Kan det hända två gånger om?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback