Buller..

Var & varannan bil som åker för bil spelar musik så det dunkar, eller har hål på avgasröret. Då är det fan inte lätt att sova inte. Fick ett samtal förut och det visade sig att jag skulle få jobba i morgon, Börjar 08.00, ska bli riktigt skönt att äntligen få gå en morgon. Ska få lära mej lite nya saker, vilket jag verkligen ser fram emot.
Har förövrigt bara vart en myspysdag idag, ätit en pizza (fy skäms) även hoppat över träningen, hoppsan! Kände för att bara va idag och så blev de.
Föressten, jag har vart väldigt lugn den här helgen. Va hemma både fredag och lördag, duktiga jag. Eller jag smaka på en drink när vi hämta Elin från bröllopet, men det va det enda på hela helgen också. Har inte haft lust alls att tillbringa helgen i dimma och bakfylla. Tyckte det va dags att ta tag i lite här hemma, och då fick det bli så. Men det resulterade i dötråkigt halva helgen också. Men so what, sånt e livet!
Då kan jag ju gå ut med gott samvete till helgen, för då vankas det kräftkalas!

nej ska nog sätta punkt här för idag, syster kommer snart och hälsar på, mycket roligt :)
Go natt på er! / E



Så fylld av lust & liv, jagar tidsfördriv.
Men snälla, sluta jaga.
Jag är inte ute efter ett krossat liv.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback