Big girls don´t cry

Är så enormt trött. jag och Elin va ute och tog en tur direkt när jag slutade jobbet i kväll. Men det blir ju mörkt så fort och då är det ingen ide att slänga sej iväg långt bort eftersom jag inte ser när det blir kolsvart! Och ingen större lust har jag att bryta benen av mej bara för att jag inte ser nåt.
Har haft en väldigt slapp förmiddag, suttit och solat lite, retat Ida en hel del för hon va så sur.

Usch va jag önskar att man kunde få va liten ibland. Då behövde man iaf inte bry sej om någonting, allt va så lätt. Det enda som gjorde ont va om man ramla och skrapa knät eller nåt. Inte alls som idag när man styrs av känslor på ett helt annat vis än förr.  Jag skulle kunna skriva ett långt inlägg idag, men jag är trött så jag ska gå och sova. Kanske kan göra ett längre i morgon....

God natt/ E



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback