Ännu en dag har gått..

Kväll igen och idag är jag iaf lite trött, har jobbat ett x antal timmar idag. Har vart inventering så det blev ett långt pass i kassan! Stackars dom som va där klockan sex i morse, då sov jag nog som skönast. Vaknade halv åtta idag av att den älskade solen sken mej i ögonen. Klev upp och satte mej vid tv:n, somnade om och sov till klockan va tio. Duscha och gjorde mej klar för jobbet, vill va på plats tidigare så jag inte känner mej stressad innan jag börjar. Då funkar det inte på hela dagen.
Vandrade ner över i en värmande förmiddags sol, och hoppades på att jag skulle få känna av värmen lite mer idag. Men när jag slutade halv åtta regnade det som vanligt. Typiskt!
I morgon ser jag fram emot tvätten som bara vräker över korgen och ligger i halva klädkammaren, kommer att ta en evighet! Efter fyra i morgon blir det en ridtur med Ida, skojar ni om jag ser fram emot det! Har inte vart uppe på hästryggen sen förra sommarn. Kommer väl garanterat ramla av eller nåt.
Nej nu ska jag mysa till det lite, bjuder på en riktigt bra gonatt låt!



Erik Segerstedt - Wherever You Are









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback