Annorlunda kväll..

Har vart hemma i ca en halvtimma. Har vart en ganska konstig kväll om jag får säga mitt, satt ute och kolla när det blixtra en sväng, funderade över en sak och fick världens uppenbarelse. Men om vad får va hemligt ett tag till, måste berätta för E först innan jag berättar för er. Va till brevika, ganska tråkigt så vi hittade på med annat ist, och det va fan så mycke roligare. HAHA! Har även jobbat idag, började 08.00 som sagt, ska verkligen försöka komma ihåg allt jag fick lära mej idag. Det va ganska mycket att ta in på kort stund. När jag kom hem jag jag totalt utsliten, blev tvungen att sova en stund. Hade så himla ont i huvudet. Gick till syster sen, somnade igen, hon försvann i typ 20 min och jag va total däckad, hon höll på att skrämma skiten ur mej när hon gapa till. Det va riktigt hemskt, för jag trodde verkligen jag va vaken. Men inte heller. Ni vet väl hur det känns när man sover fast ändå hör vad som händer runt omkring, när man är så där trött så man inte orkar öppna ögonen. En sån stund hade jag då. Läskigt!
Som ni ser är klockan ganska mycket vid det här laget, jag är trött men tycker det är läskigt att sova ensam när det åskar ute, eller det är kornblixtar, inget buller, men ändå.

Hur ser min dag ut i morgon? Jo nu ska ni få höra, klockan elva drar jag på mej mina inlines och kommer att hålla mej utomhus ett par timmar på förmiddan, det är tänkt att det ska bli minst 2 mil iaf som det ser ut nu. Beror lite på hur vädret tillåter. Elin har hittat en ryggsäck tror ja, så nu kanske det blir bättre ordning på sakerna när vi är ute och åker.
Kvällen har jag inte hunnit planera än, men en film skulle jag tro att det blir, fick en ny idag.
Nej nu är det dags att ta kväller, har ju en del att stå i innan jag drar i morgon så god natt på er!
/ E



Kan någon berätta vart sommarn tog vägen?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback