Äventyr?

Min dag idag har bestått av ångest tror ja. Jag måste faktiskt erkänna att jag mår riktigt kasst, magvärken lyser med sin närvarao. Men det blir bättre när jag går, fattar inte varför det brukar va tvärt om.
Gick och la mej strax efter 5 i morse och gick upp halv 7. Åkte iväg på lite äventyr, hemma i Torsby igen runt halv 11. Elin och jag åkte ett enda jävla varv i gatan och lyckades få en böteslapp var. Inte illa pinkat. Sen gick vi runt och letade present och åt en pizza (som jag skulle sluta med) men det går inte så bra. Åkte sen hem bytte kläder och gick ut oh gick en vidrigt jobbig runda för att kompensera den feta pizzan. Vilket resulterade i att jag är dödstrött just nu, men inte kan jag sova för det.

I morgon är det en ny dag med nya möjligheter och torsby bostäder kommer och byter lås :)

Go natt på er...



 Du finns närmare hjärtat än du tror..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback