Underbart väder!

Varmt och skönt, äntligen! Sitter ut i solen och försöker få lite färg på ansiktet.
Gick upp ganska tidigt idag, har hunnit med en hel del. Ringt skatteverket, arbetsförmedlingen, telia och tjatat lite på mamma som vanligt. Har t.o.m hunnit äta lunch idag, kalopps var det som stod på min meny.
Har även planterat några slinger krasse som ska få slingra sig på balkongen till sommaren. Om jag inte har flyttat igen vill säga.
Jag har väldigt stora planer för hösten, men ska inte säga för mycket eftersom det inte riktigt är spikat än. Men jag ser fram emot att se vart det bär av.



Go eftermiddag!  Har vart hos syster nästan hela dagen idag, hon bjöd på lite mat men kräsen som jag är så tacka jag nej. ska slänga i mej lite spagetti och köttfärsås snart. Har fixat det där med maten fint i dag.

Förövrigt har det väl inte hänt så mycket, spillde coca-cola på vardagsrums bordet så jag blev tvungen till att städa och plocka ur glasskivan ur bordet och torka av skiten. Varför ska man ha sånna möbler för?  I morgon ska det putsas fönster om det inte är för många spindlar i fönsterkarmen, då fixar jag det inte. Spindelfobi.

nej detta får bli allt för tillfället....




Du bär en mask, vad har du för skäl?
Jag älskar dig för den du är, inte för masken du bär.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback