Regn..

Ja det verkar inte ge sej, tråkigt! I dag har jag syndat, sovit i omgångar hela dagen, känns som om jag skulle bli sjuk. Har haft jätte ont i huvudet och haft ett riktigt illamående. Känns inte som att jag har nåt att berätta överhuvudtaget just nu, finns så många andra som kan göra det ist för mej, eller ska jag säga om mej kanske?
I vilket fall som helst är jag både förbannad och riktigt ledsen på allt just nu. När jag äntligen orkat gå upp i vikt och fått känna att nu är jag frisk, så ska det tölas och pratas igen. Så hej då vikten, välkommen benpipor! Nu tänker ni säkert att det är väl inget att bry sig om, men jag gör det. Det är viktigt för mej. Har skit svårt att gå upp i vikt och gör jag inte det ser det ut som att jag har anorexi, vilket jag vill tillägga att jag inte har för er som säger/påpekar det.  Jag har helt enkelt svårt att gå upp. Är lycklig för varje kilo jag lägger på mej, det pratas oftast bara om folk som är tjocka och mår dåligt, men vi som är magra och inte kan gå upp mår lika dåligt. Det finns sällan ett klädesplagg som sitter fint, och hittar man nåt är det svindyrt. Byxor ska vi inte ens prata om, jag får fylla ut mina med långkallingarna under vintern. Sommaren är det leggings eller kjol som gäller, kan även använda piratbyxor, men då hänger dom i röven också.

Jag kom förresten på att jag glömde säga att jag vart hos mamma hela dagen, eller sovit kanske man ska säga. Har försökt läsa en bok i mellan varven, men det funka inte.
Ska i väg och lämna tillbaka ett par och låna nya. Är inne i en bokmals period. Älskar att läsa böcker, noveller eller rättare sagt allt jag kommer över som verkar läsbart.

nej sätter nog punkt här för i kväll, min sambo kom hem nu efter påskmaten.
 


Vi möts när jag är ledsen, du finns alltid där.

Du vet om min innersta längtan och alla sorger jag bär.

Men aldrig du skulle skvallra, inte säga ett knyst.

För du min älskade vän, är alltid tyst.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback