Första grillningen!

Ja det blev det igår hemma hos marcus. Va riktigt gott.  Minimajsen va iaf inte så dum som jag trodde den skulle va. Lite torr kanske, någon som vet hur den ska lagas till för att bli riktigt god?  jag har kommit på att jag blivit lite av en matälskare, eller älskare kanske är dumt att säga. Jag äter allt som jag inte vågat prova förut iaf.
Förövrigt har det faktiskt inte hänt något, Emil har vart här i ett par dagar. Han åkte ham igår den lilla charmören. Satt vid köksbordet och målade lite med honom, han blev tyst ett tag och sen säger han - Fina brudar på pekås. oj oj vad jag skratta. han är helt enkelt för go. Igår när dom kom och hämta honom va lille syrran med, vilket humör damen har. Hon blir 2 i juli. Skulle hjälpa henne ner för trappan, men hon kan ju själv tror hon, skrek som en gris! Livrädd för packo som spang ute i löplinan blev hon också, stackarn!
Nej nu ska jag nog gå och lägga mej, och hoppas på att jag inte blir sjuk!

Go natt

Emil hjälper till att kratta lite..



Vendela

Vendela




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback