Dålig dag helt enkelt...

Vakna i morse, drog bena ur sängen fortfarande lika trött. Tänkte jag skulle ha gått en sväng, men det blev det inget av. Hade sån jävla magont. Ann-Sofie ringde precis efter att jag ätit frukost och ville jag skulle följa med och äta pizza. Vilket jag gjorde, men det blev en sallad ist. 
Va även ute och drog ett par varv med Elin och Lina, gjorde väl bort mej som vanligt. Så jävla typiskt!


Men nu ska jag faktiskt gå och duscha, sen blir det sängen...

God natt!




Som en bok fylld av ord
Som jag aldrig förstod
Som en gåva i vackert förband
Åh, som en bro till min själ
Som betrodde dig väl
Så förtrollad jag var när du vann
Så underbar du var

Men allt du ville va
Var en gåta utan svar
Som jag grubblat alla dar
Men allt du blev till slut
Var en hjälte utan mod
Som du inte ens förstod
Var det värt att se mitt hjärtas blod



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback