Sånt ä livet, så mycket falskhet...

O yes, kan man lugnt säga.

Livet leker fortfarande, och lika skoj är det också. Händer nåt bra nästan varje dag tror ja. Haha!
Ja då kanske man ska flytta i februari/mars, det bästa jag kan göra tror ja. Komma här i från ett tag och få ny frisk luft, och inte behöva andas den falska luft som finns här. Har inte riktigt bestämt mej än, men som sagt varför inte, finns inget som håller mej kvar här längre ;)

Har börjat julstädat lite smått idag, allmänt tråkigt, men måste göras efter helgen. En super rolig helg, lite långa nätter men va fan man är ung och ska leva livet innan det är försent. Har planerat in en resa till sälen, får se om det går i lås lite närmare februari, tänkte fira fördelsedagen där.
för övrigt är allt i sin ordning.


Vart ska du flytta? Å du sälen på din födelsedag tycker jag låter skit skoj :P

2008-12-17 // 04:58:55

jag vill inte gå in på det än, inte riktigt hundra så.. Ja visst fan vore det roligt att dra iväg :)

2008-12-22 // 23:47:12
» Emma

Jag hänger på :D

2008-12-24 // 02:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback