Äntligen, det har släppt..

Ett par händelserika dagar har passerat. Oj oj vlken jävla jul alltså, nästan den bästa jul jag någonsin haft :) inget töl eller nåt, förän igår men det bryr jag mej ärligt talat inte ett skit om. Riktigt riktigt skoj igår, men som sagt det finns folk till allt, saknar en viss tid i mitt liv, men kan inte bestämma vlken del av det som jag saknar mest, mycket av det vill jag bara förtränga och önska att de aldrig hänt, men sen så finns det där lilla pluset i kanten som jag inte kan släppa. Sånna minnen som man kan sitta å skratta till i flera timmar, som får en att le och må bra. Det tycker jag om så det behåller jag, med dom som vart med och upplevt det :)

Tillbaka till igår, blev en sjuhelvetes fest igår vill jag lova. Mycke folk och liv ända fram till 8 i morse. Det är så det ska va, passa på att leva livet innan det är försent. Snart sitter man där med en bulle i ugnen och önskar att man levt livet när man kunde.
Lite tråkigt att det är som det är just nu, går inte in på några detaljer. Endel utav er vet andra inte. Man ska nog tänka sig för ett par gånger innan man säger nåt, för helt plötsligt kanske dom inte är något att lita på iallafall. Det fanns en person i mitt liv för länge sen som jag verkligen litade på. Jag kunde berätta allt, t.o.m saker som ingen annan vet om mej,inte ens de närmaste. Nu efterhand kan man verkligen ångra att man litat så bedrövligt mycket på en enda person.
Men som sagt det är nog redan förutsett hur livet ska va, hur man ska må och vad man ska få uppleva genom livet.

Jag säger som jag alltid gjort. Behandla folk som du själv vill bli behandlad.

// Take care


If I were a boy
I think I could understand
How it feels to love a girl
I swear I'd be a better man.
I'd listen to her
Cause I know how it hurts
When you lose the one you wanted
Cause he's taken you for granted
And everything you had got destroyed



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback